Az alközponton keresztül generált akár kimenÅ‘, akár bejövÅ‘, akár belsÅ‘ forgalomról minden esetben képzÅ‘dik egy tarifarekord, amely leÃrja az adott hÃvás jellemzÅ‘ paramétereit. A dÃjelszámoló rendszer ezt a rekordot dolgozza fel, tárolja (adatbázisban, vagy szekvenciális állományban) és elemzi a benne lévÅ‘ információkat. A rekordokhoz (hÃvásokhoz) ár is rendelhetÅ‘ az egyes szolgáltatók árstruktúrájának megfelelÅ‘en vagy a Felhasználók egyedi dÃjcsomagjának megfelelÅ‘en. A feldolgozott, beárazott hÃvások csoportosÃthatók, lekérdezhetÅ‘k. A rendszer működése automatizálható, a különbözÅ‘ funkciók elindÃtása idÅ‘zÃthetÅ‘.
A Fundament rendszerben modellezni lehet az adott cég (vagy cégcsoport) vállalati hierarchiáját. Ez az ún. költséghely-struktúra tartalmazza magukat a költséghelyeket, de tartalmazza a forgalmat bonyolÃtó fÅ‘vonalakat, mellékeket, személyi-kódokat, sÅ‘t, még a Felhasználók mobil számait is! A költséghely-struktúra nem csak a forgalom csoportosÃtását teszi lehetÅ‘vé, hanem a lekérdezés is történhet ennek megfelelÅ‘en. Eredményül könnyen ellenÅ‘rizhetÅ‘vé, eloszthatóvá válik az adott cég összes felmerülÅ‘ telefonköltsége, azaz hatékony költséggazdálkodás valósÃtható meg!
A CompArgo Fundament rendszer bármilyen alközponti környezetben képes üzemelni. Egy feltétele van a működésnek: valamilyen módon képződjenek tarifarekordok, amelyeket fel lehet dolgozni.
A CompArgo Fundament DÃjelszámoló Rendszer segÃtségével:
- - csökkenthető a telefonköltség (költségcsökkentés);
- - megoldható az akár alközponton keresztül, akár céges mobiltelefonon keresztül generált magán hÃvások kezelése (telco kiadás helyett bevétel);
- - a költségek valós költségviselőhöz rendelhetők (költségallokáció);
- - optimalizálható az alközponti rendszer (optimalizálás);
- - nagy mértékben lehet támogatni a telco számlák kezelésével, feldolgozásával kapcsolatos folyamatokat (munkaerÅ‘ megtakarÃtás);
- - riportok készÃthetÅ‘k a kimenÅ‘ telefonforgalomról, feltárhatók a hÃvási szokások, trendek stb. (kimenÅ‘ telefonforgalom elemzése);
- - mérhető és elemezhető a bejövő és a belső telefonforgalom is, amire a telefonszolgáltatóknak nincs rálátása (bejövő és belső telefonforgalom elemzése);
- - a különbözÅ‘ telefonszolgáltatók forgalmi adatai (vezetékes szolgáltató, mobil szolgáltató, alternatÃv szolgáltató nemzetközi irányban stb.) egy rendszerben kezelhetÅ‘k (felmerülÅ‘ telco költségeket egy rendszerben láthatók).