Unify

Az  OpenScape Business Multimedia Contact Center egy hatékony megoldás a bejövő hívások, e-mailek és faxok optimális elosztására és feldolgozására. A multimédiás ContactCenter teljes mértékben integrálva van az UC Suite szoftverbe, és lehetővé teszi, hogy javítsa ügyfélszolgálatát, ezáltal ügyfelei elégedettségét. A hívások intelligens készségalapú elosztásának köszönhetően ügyfeleit gyorsan és hatékonyan szolgálja, és mindig a megfelelő ügyintéző személyhez kapcsolja. A híváselosztástól eltekintve az ügyfeleinek alternatív lehetőséget is kínálhat a kapcsolatfelvételre faxon és / vagy e-mailben.

A különféle média kombinációjával az ügyfél-interakció csökkenti a kapcsolattartó központ leterheltségét. Ez növeli az ügyfelek elégedettségét és csökkenti a bejövő hívások számát.

Az OpenScape Business Contact Center egy beépített bejövő multimédiás kapcsolattartó központként van kialakítva, és elérhető licenc opcióként az UC Suite alkalmazáshoz. Ez lehetővé teszi az:

  • Intelligens híváselosztást
  • Statisztikák és jelentések készítését
  • MS Windows alapú PC-munkahelyek használatát az ügynökök és supervisor számára

Az OpenScape Business Contact Center két felhasználói alkalmazáson alapul, „myAgent” és „myReports”, amelyekkel az ügyintézők és a felügyelők a bejövő kapcsolatok kezelését, a hívások és a megkeresések elemzését végezhetik. 
 


 

A myAgent alkalmazás az ügyintézők számítógépein van telepítve és számos kényelmes funkciót kínál a hívások, faxok és e-mailek kezelésére. Az integrált jelenlét-kijelzőnek köszönhetően az agentek gyorsan segítséget kérhetnek más ügyintézőktől, mivel azonnal láthatják, hogy mely szakemberek állnak rendelkezésre a támogatásukhoz.

A myAgent azt is biztosítja, hogy ügynökei mindig tudják, hogy hány hívó van a sorban, és így mindig megfelelően reagálhat.
 


 

A myReports alkalmazás választhatóan telepíthető a jelentések létrehozásához és elküldéséhez. Több mint 100 előre definiált jelentéssablon áll rendelkezésre a bejövő hívások, faxok és e-mailek különböző szűrési kritériumokkal történő értékelésére és az erőforrások felhasználásának elemzésére szolgáló lehetőségek megjelenítésére. A jelentések különböző formátumokban, PDF; XLS és DOC készíthetők. Beállítható a jelentés elkészítésének időpontja.