CAROL

A CAROL kis-, közepes és nagyvállalatok számára biztosít modern integrált multimédiás kontaktcenter és kommunikációmenedzsment megoldást bejövő és kimenő kapcsolatok kezelésére, 1-1000 ügyintézővel. Minden részletre kiterjedő híváselosztási képességei biztosítja, hogy az ügyfelek minden alkalommal a legalkalmasabb ügyintézőhöz kapcsolódjanak.. A kapcsolattartás a választott kommunikációs csatornától függetlenül, legyen az telefonhívás, e-mail, fax, hangüzenet, SMS, vagy akár web-chat magas szinten történik, mérhető adatairól  valós időben tájékoztatást ad.
 


Főbb funkciói és öszzetevői:

  • Intelligens útválasztás: a beérkező megkeresések mindig a legmegfelelőbb ügyintézőhöz kerülnek
  • Jelentéskészítés: valós idejű (pl. várakozó hívások száma, rendelkezésre álló ügyintézők stb.) és visszamenőleges kimutatások a Contact Center működéséről
  • IVR hangportál: integrált „automata kezelő” amely a DTMF  adatbevitelen túl tájékoztatást adhat a sorbanállás várható idejéről és sorban elfoglalt pozícióról lehetőséget biztosíthat hangüzet hagyására
  • CTI: az ügyintézők számítógépeiken keresztül fogadhatnak illetve kezdeményezhetnek telefonhívásokat, a hívások adatai megjelennek monitorjukon.
  • Multimédia: az e-mail címre, fax-számra érkezett leveleket a telefonhívásokhoz hasonló módon lehet elosztani, az érkezett e-mail-ek tartalmának elemzése alapján a legmegfelelőbb ügyintézőt választja ki.
  • Kimenő hívások, kampányhívások: telefonos kampányok automatikus lebonyolítása