OpenScape Business

Az OpenScape Business  modern és a jövőben is biztonságos all-in-one kommunikációs megoldás  az Egységes Kommunikációhoz és Együttműködéshez (UC), amelyet kifejezetten az egy vagy több telephellyel rendelkező kis- és középvállalkozások igényeihez igazítottak.
 


 

  • Kategóriájában a legjobb  Voice & UC megoldás kis és közép vállalkozások számára
  • Skálázható 2–2000 felhasználó között önálló és többhelyes környezetekben
  • All-in-One megoldás beleértve a funkciókban gazdag hang, jelenlét, konferencia, Contact Center, üzenetküldés, csevegés, mobilitás, fax szolgáltatásokat
  • Bármely adott végfelhasználói infrastruktúra támogatása, beleértve a Voice & UC átfogó virtualizációs lehetőségeit
  • Könnyen megrendelhető és előrecsomagolt, könnyen telepíthető
  • Szoftverfrissítések és szerviz 3 vagy 5 évig
  • Készen áll az új All-IP / ITSP alapú szolgáltatásokra (SIP szolgáltató)
  • Összeköttetés a CIRCUIT-tal (WebRTC), amely ötvözi a nagy teljesítményű vállalati telefonálást és az együttműködési szolgáltatásokat, például videó hívások, konferencia beszélgetések, a képernyőmegosztás, a fájlmegosztás stb. egyetlen megoldás kialakításával

Az OpenScape Business biztosítja a kis- és középvállalkozások számára  az egyéni és változatos kommunikációs követelményeket, egységes, rugalmas és méretezhető megoldásként egyesítve. Az OpenScape Business architektúra lehetővé teszi a meglévő telefon-infrastruktúra független használatát, tekintet nélkül arra, hogy ez klasszikus telefonálás, IP vagy DECT. A nagy mennyiségű telefon beszélgetéstől a funkciókban gazdag Unified Communication (UC) megoldásig az OpenScape Business mindig a megfelelő megoldást nyújtja. Az OpenScape Businesshez csatlakoztatott Circuittel - a Unify felhőalapú WebRTC megoldása- az ügyfelek tapasztalata szerint a csapat munka jelentős mértékben javul. Önálló rendszerként akár 1500 előfizető, hálózatba kapcsolt rendszerekhez akár 2000 előfizető is csatlakoztatható