OpenScape Business
Az OpenScape Business modern és a jövÅ‘ben is biztonságos all-in-one kommunikációs megoldás az Egységes Kommunikációhoz és Együttműködéshez (UC), amelyet kifejezetten az egy vagy több telephellyel rendelkezÅ‘ kis- és középvállalkozások igényeihez igazÃtottak.
- Kategóriájában a legjobb Voice & UC megoldás kis és közép vállalkozások számára
- Skálázható 2–2000 felhasználó között önálló és többhelyes környezetekben
- All-in-One megoldás beleértve a funkciókban gazdag hang, jelenlét, konferencia, Contact Center, üzenetküldés, csevegés, mobilitás, fax szolgáltatásokat
- Bármely adott végfelhasználói infrastruktúra támogatása, beleértve a Voice & UC átfogó virtualizációs lehetőségeit
- Könnyen megrendelhetÅ‘ és elÅ‘recsomagolt, könnyen telepÃthetÅ‘
- SzoftverfrissÃtések és szerviz 3 vagy 5 évig
- Készen áll az új All-IP / ITSP alapú szolgáltatásokra (SIP szolgáltató)
- Összeköttetés a CIRCUIT-tal (WebRTC), amely ötvözi a nagy teljesÃtményű vállalati telefonálást és az együttműködési szolgáltatásokat, például videó hÃvások, konferencia beszélgetések, a képernyÅ‘megosztás, a fájlmegosztás stb. egyetlen megoldás kialakÃtásával
Az OpenScape Business biztosÃtja a kis- és középvállalkozások számára az egyéni és változatos kommunikációs követelményeket, egységes, rugalmas és méretezhetÅ‘ megoldásként egyesÃtve. Az OpenScape Business architektúra lehetÅ‘vé teszi a meglévÅ‘ telefon-infrastruktúra független használatát, tekintet nélkül arra, hogy ez klasszikus telefonálás, IP vagy DECT. A nagy mennyiségű telefon beszélgetéstÅ‘l a funkciókban gazdag Unified Communication (UC) megoldásig az OpenScape Business mindig a megfelelÅ‘ megoldást nyújtja. Az OpenScape Businesshez csatlakoztatott Circuittel - a Unify felhÅ‘alapú WebRTC megoldása- az ügyfelek tapasztalata szerint a csapat munka jelentÅ‘s mértékben javul. Önálló rendszerként akár 1500 elÅ‘fizetÅ‘, hálózatba kapcsolt rendszerekhez akár 2000 elÅ‘fizetÅ‘ is csatlakoztatható